Monday 14 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH:Berpantang dengan ESP sangat mudah

Berpantang cara moden ni amat mudah berbanding berpantang cara lama @ tradisional.Bagi saya dua - dua amalan ni boleh diubahsuai mengikut keperluan.Jika di kawasan Tenom  Sabah,secara amnya saya berpantang mengikut kaedah ibu saya Puan Rose Kunjin dan ibu mertua Puan Liong Nyuk Lan iaitu dengan mandi daun sambung selama 30 hari penuh.Selain itu saya tidak dibenarkan untuk melakukan apa-apa sahaja kerja di rumah dan hanya menguruskan baby.Dahulu saya amalkan memakan ubat herbal cina iaitu sepasang ubat buang angin yang sangat perit baunya,ianya juga bersifat panas. Namun bila saya diperkenalkan dengan produk Shaklee saya cuba untuk sesuaikan diri dengan kerap kali mengambil air suam dan makan supplemen lengkap semasa berpantang.Saya merasa sungguh bertenaga,cepat rasa ringan badan dan lebih banyak air susu.Paling penting kurang stress apabila kerap kali bangun malam.

Bercerita tentang ESP semasa dalam pantang apa yang saya dapat rasakan kulit semakin gebu,air susu semakin meriah,peranakan pun lembut saja,tekanan darah tidak terlalu tinggi(sebelum ni bidan bagitau disebabkan penat berjaga malam,menyusukan baby)kaki dan betis yang bengkak semasa mengandung pun cepat surutnya.Bukan itu sahaja,kulit kering pada tumit kaki pun halus dan tidak kasar lagi...

Inilah antara shaklee effect yang saya terima semasa menggunakan set lengkap berpantang dengan Shaklee...Seronok tau,hati pun happy sentiasa..

Dapatkan ESP anda daripada saya
Perunding Vitamin Anda
012-8373981
Irene
♡Kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com

#sayamakansayajual
#shakleeTenomSabah
#Shaklee_effect
#WHAMSHAKLEE
#KedaiBukuDAO


No comments:

Post a Comment