Wednesday 16 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Apa itu soya NON GMO?

Soya non-GMO? Bunyinya agak pelik kan.Mula tu saya terfikir juga apalah yang hebat sangat dengan soya non GMO ni.Rasanya semua soy powder pun sama juga kan..NO,saya silap besar jika menyamakan ESP Shaklee ni dengan produk soya keluaran makanan kesihatan lain.Mengapa saya terjatuh cinta dengan Energizing Soy Protein ( ESP ) Shaklee ni?

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.

ESP Shaklee adalah Non GMO Soy Protein yang berbeza drpd Soy Protein yang kita beli di kedai atau pasar.
ESP Shaklee ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempuyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protin yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan hanya mengandungi ‘non –GMO’  iaitu ia diproses pada kadar suhu yang rendah untuk memastikan kacang soya ini bebas dari kacang soya yang diubahsuai secara genetik. Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP) yang memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik bermula ia ditanam (benih) sehingga dituai (pengeluran).
Dan PASTINYA ESP Shaklee sihat & Selamat diambil dlm jangka masa panjang.

#SayaGunaSayaJual
#shakleeTenomSabah
#SayaPengedarSahShaklee
#WHAMSHAKLEE
#shaklee_effect

♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment