Thursday 10 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Petua memikat suami tersayang!

Nampaknya entri kali ni adalah berkaitan diri sendiri la ya.Hehe..Memandangkan saya sendiri sudah berkeluarga saya kongsikan di sini tips memikat suami kita bagaimana supaya si dia lekat di rumah dan kalau sebaiknya tidak memandang wanita lain di luar rumah.Minta dijauhkan ya..

Ianya sangat subjektif dan pada pandangan saya tentang perkara ni marilah kita lihat dari sudut positif saja.Kecantikan,gaya hidup,sikap dan sifat yang menarik perhatian suami ni ada pelbagai.Budi pekerti,kasih sayang apalagi dengan wajah manis kurniaan Tuhan dan pengambilan makanan tambahan daripada sumber protein terbaik ni menjadi bonus kepada kita semua untuk memikat suami.

Umumnya kita suka melihat sesuatu yang cantik dan kelihatan menarik kan.Wajah dan kulit menjadi tarikan pertama yang dikatakan first impression apabila bersemuka.Wajah halus,gebu dan bebas dari jerawat menjadikan suami berasa senang hati dan tentunya menggembirakan dia.Saya amat gemar membancuh ESP ni kerana keyakinan saya dengan supplemen semulajadi ni mampu menolong saya mendapatkan wajah dan kulit lebih gebu dari sebelum ni.Bukan itu sahaja,dengan pengambilan ESP  3 kali sehari dapat memberikan saya tenaga untuk menjaga rumahtangga,di samping membantu memperbanyakkan air susu untuk anak-anak kami.Agak-agaknya suami suka ka tidak..
Badan pun akan nampak langsing juga kan kerana bekalkan tenaga  tanpa perlu makan lebih dari sepatutnya...Hanya bancuh dan makan nasi seperti biasa 3 kali sehari dan kurangkan pengambilan makanan berlemak,minuman manis dan kandungan kolestrol tinggi.

Ini juga salah satu faktor utama saya memilih sumber protein yang terbaik.Anda bagaimana?Ingin memikat suami dengan kaedah ni juga?Jom laburkan wang untuk mengekalkan keremajaan kulit,beri tenaga dan kekal sihat dengan ESP!

#SayaPengedarSahShaklee
#shakleeTenomSabah
#Shaklee_effect
#WHAMSHAKLEE
#KedaiBukuDAO

♡kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene

No comments:

Post a Comment