Thursday 10 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Cerita saya dengan ESP

Saya menjadi ahli Shaklee setelah mengandung anak ketiga pada bulan Oktober 2013 lalu.Itupun setelah diperkenalkan oleh Puan Erna Tinus,biras merangkap upline saya yang tinggal di Ranau Sabah.

Pada masa itu saya baru mengambil set ibu hamil yang mana ESP pun termasuk dalam set tersebut.Saya ingin penjimatan banyak jadi saya mengambil peluang daftar ahli secara percuma iaitu dengan mencukupkan 200 uv dengan kadar bayaran kira-kira RM700.

Apa yang saya ingin kongsikan di sini ialah pengalaman semasa mengandung dengan mengambil supplemen dengan tidak mengambil sebarang supplemen ialah badan saya berasa lebih selesa.Selesa dari segi apabila bangun pagi,bertenaga sepanjang hari walaupun bekerja,bacaan darah bagus iaitu HB,tiada lagi urat simpul seperti kebanyakkan ibu-ibu mengandung yang lain dan apa yang lebih menggembirakan saya baby saya kurang jaundis berbanding anak pertama dan kedua.Pastinya kami sekeluarga gembira dengan perkembangan ini.Di sini lah bermulanya perkongsian saya dengan ibu-ibu yang lain serta kawan-kawan yang berada di sekitar tempat kerja.

Harga setong ESP sangatlah berbaloi.Hanya RM150 dan boleh diguna sehingga hampir 2 bulan.Jika anda ingin memborong dengan lebih penjimatan,bulan September ni adalah masanya.Beli 6 tong dan syarikat akan beri 1 ESP secara percuma. Ya,percuma dan saya yakin anda dapat menikmati segala kebaikan dari 30kilogram kacang soya yang diekstrak dengan sangat halus dan berkhasiat.

Dapatkan ESP anda daripada saya Perunding Vitamin Anda :
Irene Chew
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah
Gdex seluruh Malaysia
Contact No : 012-8373981

#SayaGunaSayaJual
#shakleeTenomSabah
#SayaPengedarSahShaklee
#WHAMSHAKLEE
#shaklee_effect

No comments:

Post a Comment