Wednesday 16 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : ESP bantu hilangkan rasa letih & lesu

Selamat pagi dan kembali bersiaran lagi..Entry kali ni saya ingin mengongsikan bagaimana ESP membantu menghilangkan rasa letih dan lesu yang dialami oleh surirumah.Tidak kira lah surirumah sepenuh masa dan separuh masa kerana keduanya memang memenatkan!

Menjadi surirumah yang bekerja dari celik sahaja mata sehinggalah kembali beradu amat memerlukan kekuatan fizikal dan mental yang kuat.Dari Hal sekecil membersihkan rumah,memasak,menjaga anak sehinggalah menyediakan pakaian suami dan anak. Sungguh letih! Ini persepsi saya dahulu. Sekarang semenjak saya mengambil ESP secara teratur 2 kali sehari iaitu pada waktu pagi dan sebelum masuk tidur memberikan saya tenaga dan dapat melakukan kerja rumah dengan lebih teratur dan teliti.Penat pun dapat dikawal dengan baik..Tidaklah nampak serabai saja kan.Wink wink^_^...

PENYEBAB LETIH LESU DAN BAGAIMANA ESP MENGAWAL RASA LETIH DAN LESU TU YA??

Salah satu penyebab badan letih dan lesu adalah disebabkan kurangnya protein dalam diet seharian kita.

Diet yang tinggi karbohidrat dan gula ringkas memudahkan kita cepat mengantuk dan lesu. Karbohidrat dan gula ringkas mudah diproses menjadi tenaga. Namun begitu tenaga yang diberikan hanya dalam tempoh yang singkat. Diet yang tinggi karbohidrat dan gula ringkas juga menyebabkan kita cepat lapar. Tidak seperti protein. Protein memberikan tenaga berpanjangan dan menyebabkan kita kenyang lama. Sebab itulah ESP adalah supplement tambahan yang sangat bagus untuk membantu masalah badan cepat letih dan lesu. Hal ini disebabkan ESP mengandungi kandungan protein yang lengkap. ESP juga bebas kolesterol dan lemak tidak seperti sumber protein lain seperti daging dan ayam. ESP bukan sahaja memberikan tenaga berpanjangan, malahan menyebabkan kita berasa kenyang untuk tempoh yang lama. Jadi tak hairan kalau amalkan ESP  akan dapat bonus kurus!
Kurus secara sihat ya.Suami pun sayang.

#SayaGunaSayaJual
#shakleeTenomSabah
#SayaPengedarSahShaklee
#WHAMSHAKLEE
#shaklee_effect

♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment