Saturday 12 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Kurus,langsing dan sihat dengan ESP

Berdiet secara sihat dengan ESP ni memang berbaloi.Bukan setakat kurus,langsing malah sihat lagi.Jika sebelum ni anda kelihatan tembam dan berisi,jom tukar cara diet anda dengan mengambil sesuatu yang bermanfaat untuk kekalkan fungsi tubuh untuk bekerja dengan lebih aktif lagi.

Namun untuk diet yang sihat ni saya suka hendak menekankan anda semua jangan lah sampai tidak makan sarapan,makan tengah hari dan makan malam.Cuma kurangkan saja jumlah hidangan.Apa yang penting sekali pastikan mengambil air putih dengan banyak.

Saya memilih ESP ( ENERGISING SOY PROTEIN) sebagai minuman protein yang dapat membantu menurunan berat badan saya. Salah satu ciri istimewa ESP ialah mempunyai nilai Indeks Glisemik yang rendah.

Apa maksud Indeks Glisemik (GI) rendah ni? Makanan yang mempunyai GI yang rendah memecahkan  gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan glukos dalam sistem badan anda. Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah adalah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang.

Dalam erti kata lain, ESP bantu kita rasa lebih kenyang dengan lebih lama.ESP juga dapat mengawal paras gula dalam darah dan seterusna membantu menahan rasa LAPAR.

Yes,saya kurus dengan ESP!!!

ESP ,memang ternyata berkesan.

Syukur saya diperkenalkan dengan ESP.

#SayaGunaSayaJual
#shakleeTenomSabah
#SayaPengedarSahShaklee
#WHAMSHAKLEE
#shaklee_effect
#KedaiBukuDAO

♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment