Saturday 19 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Rawat Sembelit dengan ESP

Selamat berhari minggu semua...Hari ni saya nak share tentang bagaimana sembelit yang dihidapi oleh orang dewasa boleh pulih dengan ESP.Serbuk susu kacang soya esp ni dalam bentuk serbuk halus yang dibancuh dengan air biasa sahaja dan dapat menembusi sel-sel badan manusia dengan pantas dan memperbaiki sel dalaman badan dalam tempoh 3 minggu.

Sembelit yang kita alami ni samada dari zaman sekolah ataupun selepas melahirkan anak adalah sama sahaja cara rawatan nya.Selain Esp,produk Shaklee iaitu herblax dan Ostematrix serta alfalfa pun membantu mengurangkan sembelit.Apa yang perlu diamalkan juga ialah kita harus minum kuantiti air putih sebanyak 2-3 liter sehari.Lebih pun tidak mengapa...wink wink..Ini untuk melancarkan peredaran najis dalam usus yang tersekat.

Saya juga pernah mengalami masalah sembelit selepas melahirkan anak pertama pada tahun 2008 lalu.Masa tu sebagai ibu muda yang kurang pengetahuan tentang betapa pentingnya minum air putih saya agak takut kerana beberapa mitos yang diberitahu bahawa minum air putih akan menyulitkan saya untuk berulang ke tandas untuk buang air kecil..Masa itu juga bukan setakat sembelit,bayi saya jaundis sehingga berumur 1 bulan penuh!

Apabila saya diperkenalkan  kepada set berpantang moden ni baharulah sembelit yang saya alami tidak berulang kembali..Syukur sangat..
Jika anda ingin dapatkan set berpantang ni mahupun set sembelit bolehlah hubungi saya melalui whatapp dan telefon...

#SayaGunaSayaJual
#shakleeTenomSabah
#SayaPengedarSahShaklee
#WHAMSHAKLEE
#shaklee_effect

♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com 012-8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment