Wednesday 16 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Susu soya ESP sesuai untuk ibu hamil dan menyusu bayi

Entry kali ini menjadi kegemaran saya sejak saya menggunakan produk hebat ini.Ianya bermula apabila saya mencuba keberkesanan ESP Shaklee ni sepanjang kehamilan ketiga sehingga keempat ni iaitu dari peringkat hamil dan menyusukan bayi.Sungguh teruja saya memberitahu kawan-kawan dan ahli keluarga yang lain agar mencuba sendiri susu soya ESP semasa hamil dan menyusu.

Seperti yang kita pernah tahu melalui pembacaan sebelum ni ramai testimoni di luar sana oleh para ibu yang sangat berpuas hati dan mengakui ESP ni adalah salah satu hidangan wajib mereka tidak terkecuali saya! Esp ni dapat menampung keperluan ibu hamil dengan memberikan tenaga,pertumbuhan sel baharu,rasa kenyang,memudarkan parut stretch mark pada perut,memeriahkan susu,mencantikkan kulit,kuku dan rambut serta pelbagai testimoni yang boleh kita dengar sendiri.

♡ ESP @ Energizing Soy Protein

Sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh. Baik untuk wanita yang mengandung dan penyusuan anak. Ia juga penting untuk pembentukkan kuku, rambut dan kulit.

Esp ini juga boleh memberi tenaga kepada ibu ibu hamil yang mengalami morning sickness yang agak teruk. Dalam masa yang sama ESP boleh memelihara dan mengelakkan janin menjadi cacat.Pengalaman saya semasa saya mengandung anak ketiga dan semasa itu saya telah pun makan supplemen shaklee ni jaundis anak saya sembuh tidak sampai 2 minggu.Pastilah mengembirakan kerana sebelum ni pasti 3 hingga 4 minggu baru lah bebas jaundis.

Bulan September ni masih lagi berlangsung pembelian 6 tong esp percuma 1 dengan nilai hebat malah jika beli 2 tong pun akan diberikan diskaun 5%!

Jimat sungguh♡♡♡♡

#SayaPengedarSahShaklee
#sayamakansayajual
#shakleeTenomSabah
#Shaklee_effect
#WHAMSHAKLEE
♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment