Wednesday 23 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Kuatkan daya ingatan dengan Omega Guard Shaklee

Salam sejahtera semua..Semasa kecil lagi saya dan adik beradik yang lain telah diberi supplemen yang berasaskan daripada minyak ikan Scott Emulsion. Rasanya yang manis dan berperisa oren amatlah digemari.Sehinggakan sehari lebih dari 3 sudu seorang..Wink wink...Bila suda menginjak dewasa ni barulah saya mengetahui mengapa bapa saya memberikan kami makan minyak ikan Scott Emulsion ni.Banyak sungguh kebaikan minyak ikan rupanya..Bukan sahaja untuk kanak-kanak malah orang dewasa pun sesuai mengambil makanan dan vitamin berasaskan minyak ikan

Namun setelah saya mengetahui bahawa kebaikan minyak ikan keluaran Shaklee ni lebih bermutu tinggi dan terjamin kualitinya,saya telah beralih kepada minyak ikan Omega Guard ni. Rasanya tidaklah hanyir seperti Scott Emulsion malah lebih sedap kerana tersedia dalam bentuk soft gel.

Cara Makan Omega Guard Shaklee Untuk Kanak-Kanak

Omega Guard adalah salah satu daripada vitamin/suplemen yang disyorkan untuk anak-anak kita. Anda boleh mula memberikan Omega Guard kepada anak-anak seawal usia mereka setahun dengan dos minimum, iaitu sebiji sehari, dan tidak perlu pun setiap hari.

Utamakan pemberian nutrisi kepada anak-anak melalui air tangan sendiri ya.. sebab dalam fasa begini, ramai kanak-kanak sangat picky eater. Suplemen bukan penyelesaian masalah picky eater, tapi kerajinan kita sebagai ibu yang membantu mengatasi masalah tersebut.

Apa itu Omega Guard Shaklee?

• Secara asas, anda perlu tahu ia adalah fish oil. Tapi, fish oil yang bagaimana?
▪ Omega guard ialah minyak ikan terbaik dunia yang menggunakan penyulingan molekul 3 peringkat yang sangat eksklusif di bawah suhu rendah yang terjaga. Proses ini menumpukan kepada penghasilan asid lemak Omega-3 yang asli dan menghilangkan pencemaran termasuk logam berat, merkuri, kadmium dan sebagainya.

Manfaat Omega Guard Shaklee untuk kanak-kanak?

1) Meningkatkan sistem imun tubuh kanak-kanak

2) Kesihatan sistem kardiovascular (jantung, arteri, salur darah yang sihat)

3) Membantu merawat eczema. Omega Guard ni bagus kalau nak kulit cantik tau ;-)

4) DHA dan EPA dengan untuk perkembangan minda kanak-kanak.

5) Disyorkan untuk kanak-kanak hyperactive dan autisme.

6) Dan banyak lagi sehingga mereka dewasa 

Cara beri anak makan Omega Guard?

• Jika anak belum pandai mengunyah atau anda sendiri kurang yakin,boleh potong/pecahkan dan sudukan terus pada anak atau campur dalam makanan dan minuman mereka.

• Beri mereka kunyah sendiri.

Omega Guard Shaklee ini dalam softgel, so, masuk mulut cair.  takde masalah anak tercekik.

Harga sebotol Omega Guard ni RM136  dengan kandungan 90 biji softgel yang halal. Boleh tahan 3 bulan untuk seorang anak.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Ingin mencuba sebotol hari ini?Bolehlah hubungi saya dan saya akan bantu bagaimana cara pengambilan omega guard untuk kuatkan daya ingatan dengan betul.

#SayaGunaSayaJual
#shakleeTenomSabah
#SayaPengedarSahShaklee
#WHAMSHAKLEE

♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment