Saturday 12 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Bagaimana ESP membantu dapat anak yang comel & bijak

Salam sejahtera pembaca entry blog irenevitamin...Hari Sabtu malam ni mencurah idea datang nak kongsikan sesuatu yang kiranya bermanfaat buat kawan-kawan di luar sana.

Esp adalah sumber protein semulajadi untuk membina asas tisu dan sel  manusia dengan menggantikan yang rosak akibat radikal bebas ataupun telah tamat tempoh sel kulit mati. Ianya tidak dijana oleh tubuh tetapi sangat diperlukan oleh manusia.

Protein diambil semasa hamil sehingga melahirkan bayi dapat membantu kita mendapatkan kulit anak yang halus,gebu dan kurang alahan.Saya percaya pemakanan yang kita ambil sepanjang tempoh kehamilan dan sebelumnya dapat menolong pembentukan tisu sel yang baik.

Esp membekalkan 14gram non-GMO protein berkualiti tinggi (dalam setiap hidangan) yang mengandungi semua asid amino yang diperlukan oleh tubuh bagi mengekalkan tisu yang sihat,termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh.Ia membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh dan separuh daripada jumlah keperluan kalsium harian,serta membantu membina dan perbaiki tisu badan yang rosak.

Pengambilan set kehamilan yang lengkap seperti Vitalea,Esp,Vitamin C sr,Ostematrix,B Complex dan Omega guard pada trimester ke-3 boleh membantu anda mendapat anak yang mempunyai kulit cantik dan sihat.

#SayaGunaSayaJual
#shakleeTenomSabah
#SayaPengedarSahShaklee
#WHAMSHAKLEE
#shaklee_effect
#KedaiBukuDAO

♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981
Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment