Thursday 10 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Tips isteri hamil sihat

Selamat tengah hari semua.Tengah hari ini saya mahu kongsikan bagaimana kita dapat menyediakan ruang embryo untuk membesar dengan sihat.Jika sebelum ni anda mengamalkan set kesuburan pastinya soya protein esp ni tiada dalam senaraikan. Lepas ni bolehlah mulai amalkan ESP ya.

Kenapa ESP termasuk dalam set kehamilan sihat ni?

Sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel- sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh. Baik untuk wanita yang mengandung dan penyusuan anak. Ia juga penting untuk pembentukkan kuku, rambut dan kulit.Kerana pada masa ni keperluan tubuh terbahagi kepada ibu dan anak dan memerlukan satu tambahan keperluan supplemen.

Esp ini juga boleh memberi tenaga kepada ibu- ibu hamil yang mengalami morning sickness yang agak teruk. Dalam masa yang sama ESP boleh memelihara dan mengelakkan janin menjadi cacat.Pengalaman saya semasa saya mengandung anak ketiga dan semasa itu saya telah pun makan supplemen shaklee ni jaundis anak saya sembuh tidak sampai 2 minggu.Pastilah mengembirakan kerana sebelum ni pasti 3 hingga 4 minggu baru lah bebas jaundis.Itupun setelah sebulan pun belum pasti lagi bebas jaundis.Ni menurut pengalaman anak pertama dan kedua..Sedih sangat sebab masa tu saya dalam pantang lagi kan tapi kena berulang ke hospital check jaundis anak.

Kulit baby pun bersih apabila mengamalkan Esp ni.Bagi yang ada pengalaman seperti saya ni saya amat mengesyorkan kepada para ibu ambil set kehamilan lengkap ni..Sangat jimat dan berbaloi.

Bermula bulan September 2015 ni Shaklee ada promosi hebat untuk postnatal dan prenatal.Boleh jimat banyak dengan menjadi ahli secara percuma.Selain tu ada percuma sebotol Vitalea bernilai rm89.Daftar ahli pun dapat percuma sebotol Vitalea..Semuanya ada 2 botol Vitalea percuma!!!! Bersyukur sangat kan..

#SayaPengedarSahShaklee
#sayamakansayajual
#shakleeTenomSabah
#Shaklee_effect
#WHAMSHAKLEE
#KedaiBukuDAO

♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene

Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment