Sunday 20 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH :Tambah Selera Makan Dengan ESP

Salam sejahtera pembaca entry blog irenevitamin.Malam ni saya teringin nak kongsikan sedikit pengalaman saya semasa mengandung namun tiada selera makan.Rasanya ramai di antara para ibu yang hamil muda dalam 2 bulan pertama sehingga 5 bulan pasti mengalami masalah tidak lalu makan mahupun morning sickness yang agak teruk sehingga menganggu aktiviti seharian.Itulah saya dahulu,asyik makan mihun sup sahaja.Kalau makan nasi dan lauk pauk rasa mual dan tiada selera.

Apabila disahkan hamil kali keempat ni saya bertekad untuk memberikan yang terbaik kepada kandungan saya kerana faktor masih memilih makanan.Melalui pembacaan dan sharing daripada rakan-rakan dalam group Shaklee ni mereka mencadangkan agar pengambilan ESP secara konsisten kerana kebaikan dalam setong soya.

Setiap satu tin (850gm) protein soya Shaklee dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan tenaga segera yang boleh bertahan lama.

Mengandungi 22 jenis asid amino dan ESP adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia.

Kandungan Indeks Glisemik (G.I.) yang rendah iaitu 39, menjadikan ESP sangat sesuai diambil oleh penghidap kencing manis.

Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh badan. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP rendah lemak, bebas laktosa dan kolesterol.

Inilah mengapa saya memilih ESP dalam diet seharian semasa mengandung kali ni.Kulit bayi pun halus,bersih dan putih semasa dilahirkan.Jika anda belum mencuba Esp ni saya amat mengesyorkan supaya anda dapatkan setong dan terpaksa terima #Shaklee_effect selepas ni..wink wink♡♡♡♡

#SayaPengedarSahShaklee
#sayamakansayajual
#shakleeTenomSabah
#Shaklee_effect
#WHAMSHAKLEE

♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment