Saturday 12 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Vitamin Cinta Sayang Esp Shaklee

Vitamin cinta sayang ni merupakan entry saya dari hati♡

Saya ingin kongsikan sedikit pengalaman diri saya dan beberapa testimoni yang saya kutip daripada pengguna ESP dan dua jenis vitamin mantap ni iaitu Kolagen dan Alfalfa Complex.Khas untukmu wanita di luar sana...

Mula tu memang tidak perasan sangat,tapi bila encik suami mula memuji hati isteri mana tidak berbunga - bunga.wink wink♡♡♡♡

Seriously saya bercakap yang benar,tanya lah mana-mana pengguna ESP yang mendapat #Shaklee_effect  pasti jawapannya sama dan mungkin lebih hebat lagi...

Mengapa ESP dapat memberikan keanjalan pada kulit,payudara montok dan punggung yang lebih pejal?
Tisu dan epidermis kulit pada bahagian tersebut sangat nipis dan kurang berotot.PROTEIN merupakan makanan bagi sel-sel yang membentuk organ dan tisu dalam badan dan merupakan komponen utama kepada hormon manusia.

16% tubuh badan manusia terdiri daripada protein. Kulit, rambut, organ-organ, otot, semuanya terdiri daripada protein (semuanya mengandungi DNA, dan dalam DNA ada protein). Saban hari, ada sahaja sel-sel kita yang mati, dan kematian tersebut haruslah digantikan dengan kelahiran. Badan memerlukan amino asid (komponen asas protein) untuk membina kembali otot-otot dan sel-sel kita yang lain.Kelebihan 2 vitamin iaitu Kolagen dan Alfalfa Complex ni akan saya kongsikan di lain entry ya.

Protein terbaik pilihan saya ialah ESP iaitu sumber protein soya dari jenama Shaklee.

Rasailah sendiri perbezaannya!

#sayamakansayajual
#sayapengedarsahshaklee
#shakleeTenomSabah
#Shaklee_effect
#WHAMSHAKLEE
#KedaiBukuDAO

♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment