Friday 18 September 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : Resepi ESP yang mudah

Penyediaan resepi daripada ESP ni sangat mudah disediakan.Setakat ni ada beberapa resepi mudah yang saya simpankan dalam buku nota untuk di cuba.Kesemuanya menjadi kegemaran saya dan keluarga kerana kos untuk menambah resepi ni sangat murah dan senang didapati.

Resepi Bancuhan Esp

1) ESP dan milo
2)ESP dan yogurts BLISS
3)ESP dan air bandung
4)ESP dan Oat

Sangat mudah dan lebih berkhasiat lagi.Penyediaannya hampir sama semuanya dan saya hanya mengambil 2-3 sudu makan esp dan masukkan 2 sudu milo,setengah botol yogurts bliss,kordial merah Sun valley ni saya agak-agak sahaja sebab taknak manis sangat,nampak merah tu kira ok..dan 3 sudu oat.

Untuk pengetahuan pembaca entry ni juga kesemua resepi ni boleh dibancuh dengan beberapa ketul ais,tanpa gula dan bukannya gabungan kafein ya seperti kopi,teh dan nescafe kerana ianya tidak akan menambah khasiat dalam hidangan esp.Jangan juga menambah air panas ke dalam bancuhan esp ni nanti hilang semua khasiatnya..Shake serbuk Esp sehingga tidak berketul dan tambah jenis hidangan yang kita nak simpan dalam shaker tu.
Resepi mudah ni jika dibuat dengan penuh kasih sayang sangatlah digalakkan.Rasanya akan lebih sedap kerana aura orang yang membuat nya jatuh ke dalam hidangan ni.Wink wink wink

#SayaPengedarSahShaklee
#WHAMSHAKLEE
#shaklee_effect

♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment