Saturday 31 October 2015

SHAKLEE TENOM SABAH:Promosi November Ini

Salam hari Ahad semua!

Hari ni nak update bermula 1 November promosi Vitamin C SR dan juga Vitalea for Children berlangsung selama sebulan.Teruja sangat nak update promosi Vitamun C SR ni.Best tau♡♡♡♡

'Sains pembebasan berterusan secara semulajadi' vitamin C telah direka oleh Shaklee. Setiap tablet vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan Vitamin C dalam 2 tablet Vitamin Shaklee (dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

Apa yang nak saya tekankan di sini ialah sebagai pengguna setia produk ni selama 2 tahun saya mendapati walaupun vitamin c di pasaran  kebanyakkannya diperbuat daripada buah oren namun Vitamin C SR Shaklee ni eksklusif diperbuat daripada ekstrak buah jagung yang kurang berasid dan pengguna tidak akan mendapat gastrik.

Hubungi saya pengedar sah Shaklee kawasan Sabah
Irene 0128373981

No comments:

Post a Comment