Saturday 3 October 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : GLA COMPLEX Untukmu Wanita

Selamat Hari Sabtu....

GLA COMPLEX dedikasi khas entri blog saya pada hari ni Untukmu Wanita! Bulan Oktober ni saya nak canangkan kepada semua gla complex ada promosi belian hebat iaitu beli 6 botol percuma 1,beli 2 botol diskaun 5%! Saya suka sangat!!!!Serius tau..Jom teruskan pembacaan anda ya,jika anda ingin jadi wanita hebat dan berkeyakinan,inilah masanya...

Tahukah anda Evening Primrose Oil (EPO) sangat disukai oleh para wanita di seluruh dunia untuk membantu mengekalkan paras hormon supaya kelihatan muda dan berkulit halus? Perbandingan antara borage seed yang terdapat dalam EPO berbanding GLA Complex Shaklee mengandungi sehingga 3 kali ganda!
Shaklee mempunyai ladang nya sendiri di Saskatchewan Canada yang ditanam secara organik dan setiap kapsul mengandungi sumber terbaik Omega-6 dan dipatenkan.

☆Tona kulit sekata
Struktur kulit lebih sekata dan membantu mengurangkan masalah pigmentasi.

☆Membaiki inflamasi kulit
Mengurangkan kesan ekzema,alergi,kulit kering,mengelupas,bintik penuaan.

☆Melambatkan penuaan
Membaiki keadaan menopaus,depresi,ketidakhadaman,kulit halus kemerah-merahan,insomnia.

☆Mengekalkan struktur rambut bersinar
Rambut kelihatan bersinar,lembut dan lembab.Malah ada sesetengah wanita rambut kelihatan cantik dan kurang beruban walaupun sudah berusia.Kuku juga tidak mudah rapuh dan patah.

Jom para wanita di luar sana nikmati penjimatan hebat ini.Anda rugi jika tidak merebut peluang keemasan ini.Hubungi saya untuk lebih info dan konsultasi selepas belian...

#SayaGunaSayaJual
#shakleeTenomSabah
#SayaPengedarSahShaklee
#WHAMSHAKLEE
#shaklee_effect

♡ kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment