Thursday 8 October 2015

SHAKLEE TENOM SABAH :Ingin mengurangkan berat badan walaupun masih menyusukan bayi?

Salam sejahtera semua...
Entri kali ni saya nak ceritakan serba sedikit agen penurun berat badan semasa masih menyusukan bayi.Kurus,sihat & bertenaga inilah nilai yang diidamkan wanita di luar.Banyak produk kesihatan lain menawarkan produk pelangsingan  namun dikuatiri mengandungi bahan berbahaya yang boleh menjejaskan kesihatan anda dan bayi.Jangan risau,Shaklee ada jalan penyelesaiannya yang dapat membantu mengurangkan inci dan lebihan lemak-lemak yang tidak diingini.

Set Kurus Shaklee Terbaik Untuk Ibu Menyusu

BERITA BAIK untuk ibu-ibu yang masih breastfeeding tetapi mempunyai masalah untuk kuruskan badan. Shaklee menyediakan beberapa suplemen yang boleh membantu ibu-ibu kembali langsing serta mendapatkan berat yang ideal dan kekal sihat. Kurus dengan cara yang sihat, dalam masa yang sama susu badan tidak berkurang dan mudah-mudahan semakin bertambah.

Kenapa saya katakan set kurus shaklee terbaik untuk ibu menyusu?

Set ini membantu menurunkan berat badan yang berlebihan secara selamat dan efektif.
Alfalfa dan ESP juga bertindak sebagai milkbooster  @ penggalak susu dan mampu membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Jadi tak perlu risau susu berkurang atau merudum sewaktu mengambil set kurus shaklee ini.
Alfalfa membantu masalah sembelit tetapi ibu-ibu hendaklah konsisten minum air 2-3 liter sehari.
Bonusnya, ibu-ibu lebih bertenaga, kulit semakin cantik dan berseri selepas mengambil set kurus shaklee ini

Bagaimana Set Kurus Shaklee ini berfungsi?

● Lecithin – berfungsi membakar lemak berlebihan dalam badan
● Alfalfa – berfungsi sebagai detox untuk menyingkirkan toksin berlebihan serta membuang lemak yang telah dipecahkan dan turut bertindak sebagai milkbooster
● ESP – protein soya terbaik yang membantu ibu merasa kenyang, membantu pembakaran kalori 35% lebih tinggi dan merupakan milkbooster terbaik untuk ibu menyusu

Kombinasi Lecithin + Alfafa + ESP merupakan set kurus yang TERBAIK dan BERKESAN untuk ibu-ibu menyusu yang ingin kuruskan badan dan dalam masa yang sama meneruskan misi penyusuan sehingga anak 2 tahun.Sangat berbaloi dengan pelaburan wang yang anda belanjakan kerana ianya berkualiti,tiada bahan kimia berbahaya,selamat dan sangat mesra alam!

#SayaPengedarSahShaklee
#shakleeTenomSabah
#Shaklee_effect
#WHAMSHAKLEE

kedai online saya ♡
wwwirenevitamin.blogspot.com
012-8373981 Irene
Penghantaran poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment