Sunday 12 July 2015

SHAKLEE TENOM SABAH:Testimoni Mr.Law Chu Hian,pesakit bebas kanser

Salam sejahtera...Hari ni saya teringat satu keajaiban yang dialami oleh salah seorang master presidential Shaklee iaitu Master Law Chu Hian dan semoga kisahnya ni memberi manfaat kepada kita semua.Beliau merupakan bekas seorang pembaca berita NTV7 dan menghidap kanser pada tahun 2003.Beliau menyatakan kesyukuran yang teramat kerana ditemukan dengan Shaklee selepas setahun menjalani kimoterapi.Beliau mengatakan bahawa pada masa tersebut beliau mengambil sehingga 30 tablet alfalfa sehari!Sehingga gigi pun berwarna hijau..Okeylah,Mari kita ikuti kisah beliau....

” My love story with Shaklee began with 10 tablets of Alfalfa, and I am exteremely grateful to Master Andrew Pang, my Upline, who introduced me to the wonderful world of Shaklee products, as well as giving me the opportunity to develop my inner potentials and to help those who wish to succeed in life.

I met shaklee one year after my chemotherapy. Yes, I am a cancer survivor. In early December 2003, I was diagnosed with lung tumor, and to be exact, Germ-cell Tumor. The news came as terrible blow to all aspects in my life because I never expected I would ever be diagnosed as a cancer patient. The most challenging part of being a cancer patient is the treatment itself. I went through a three-month chemotherapy regime. Trust me, it was hell! My worst nightmare was vomiting itself. Whatever went to my stomach, would be vomited in no time, and the trauma always ended with vomiting blood.

Since then, I became a pure vegan, which means in my diet, there are no meat, no eggs, no milk, no garlic ( except Shaklee Garlic Complex ) , and no onions. Before I met Shaklee, I was really thin and haggard, and everyone advised me against being vegan, but from my reading and my personal experience with patients, I realize that being a vegan is best for my health condition was not very satisfactory.

Everything changed after Shaklee came into my life in July this year. The best proof was my recent medical check-up results. After taking Shaklee for about four months, I went for my every-six-month-once medical check-up. I was ‘overenjoyed” to find out that “report card” is PERFECT! People always like to ask me, “What Shaklee products do you take”? And my answer is always, “Everything!” In Fact, its really EVERYTHING, because it is from supplements to skincare and hair care, and to all household products, I Shaklee-ize my life.

However, when i first started taking Shaklee, I experienced healing crisis – I coughed till my lungs exploded! With my trust and confidence in Shaklee products and my own immune system, I continued. And now, I begin to enjoy time, health and financial freedom.

Again, I am exteremely grateful to Dr. Shaklee for giving the world the best, and for allowing me to really enjoy freedom in life. Thank you, I love you, Dr Shaklee! And I love my parents for all the wonderful things they give me all my life.” – Master Law Chu Hian
----------------------------------------------------------

“Kisah cinta saya dengan Shaklee bermula dengan 10 tablet Alfalfa, dan saya sangat berterima kasih kepada Master Andrew Pang, Upline saya, yang memperkenalkan saya kepada dunia indah produk Shaklee, dan juga memberi saya peluang untuk meningkatkan potensi dalaman saya dan untuk membantu mereka yang ingin berjaya dalam kehidupan.

Saya bertemu dengan Shaklee selepas satu tahun kemoterapi saya. Ya, saya seorang yang penghidap kanser yang masih hidup. Pada awal Disember 2003, saya telah didiagnosis dengan tumor paru-paru, dan untuk lebih tepat, Germa-sel Tumor. Berita itu datang sebagai tamparan yang dahsyat kepada semua aspek dalam hidup saya kerana saya tidak pernah jangka yang saya akan didiagnosis sebagai pesakit kanser. Bahagian yang paling mencabar untuk menjadi seorang pesakit kanser adalah rawatan itu sendiri. Saya telah melalui rejim kemoterapi selama tiga bulan. Percayalah, ia adalah neraka! Mimpi ngeri yang paling teruk ialah muntah itu sendiri. Apa sahaja pergi ke perut saya, saya akan muntah dalam masa yang singkat, dan trauma itu berakhir dengan muntah darah.

Sejak itu, saya menjadi vegetarian tulen, yang bermaksud dalam diet saya, tiada daging, tiada telur, tiada susu, tiada bawang putih (kecuali Garlic Kompleks Shaklee), dan tidak ada bawang. Sebelum saya bertemu dengan Shaklee, saya benar-benar tidak bertenaga dan lesu, dan semua orang menasihati saya supaya tidak menjadi vegetarian, tetapi dari pembacaan saya dan pengalaman peribadi saya dengan pesakit, saya menyedari bahawa menjadi vegetarian adalah terbaik untuk kesihatan saya tidak begitu memuaskan.

Segala-galanya berubah selepas Shaklee datang ke dalam hidup saya pada Julai tahun ini. Bukti terbaik adalah keputusan pemeriksaan perubatan baru-baru ini saya. Selepas mengambil Shaklee selama kira-kira empat bulan, saya pergi untuk   temujajnji setiap enam bulan sekali untuk pemeriksaan perubatan. Saya sangat gembira apabila mengetahui bahawa "kad laporan” saya SEMPURNA! Orang sentiasa bertanya kepada saya, “Apakah produk Shaklee yang anda ambil?" Dan jawapan saya sentiasa,” Semua! ” Memang betul, SEGALANYA, kerana ia adalah daripada makanan tambahan untuk penjagaan kulit dan penjagaan rambut, dan semua produk isi rumah, saya Shaklee-kan hidup saya.

Walau bagaimanapun, apabila saya pertama kali mula mengambil Shaklee, saya mengalami krisis penyembuhan - Saya mengalami batuk sehingga paru-paru saya meletup! Dengan kepercayaan dan keyakinan dalam produk Shaklee dan sistem imun saya sendiri saya, saya teruskan juga. Dan sekarang, saya mula menikmati masa, kesihatan dan kebebasan kewangan.

Sekali lagi, saya berterima kasih kepada Dr Shaklee untuk memberikan dunia yang terbaik, dan kerana membenarkan saya untuk benar-benar menikmati kebebasan dalam kehidupan. Terima kasih, saya sukakan anda, Dr Shaklee! Dan saya cintakan ibu bapa saya untuk semua perkara yang indah mereka memberi saya sepanjang hidup saya. “- Master Law Chu Hian

Sangat memberi inspirasi kan..Di mana ada kemahuan,pastinya ada jalan untuk kesembuhan.
Jika anda ingin memiliki vitamin bertaraf antarabangsa ni bolehlah hubungi saya dan pastinya saya akan bantu anda untuk konsultasi percuma selepas belian dan semestinya berkongsi bagaimana saya jana wang hanya dari rumah!

Salam sayang,
Irene
Pengedar sah Shaklee Tenom Sabah
0128373981
Poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment