Tuesday 21 July 2015

SHAKLEE TENOM SABAH : 1 Herbal Blend Multipurpose dalam setiap rumah

Hai,Salam sejahtera!

Saya sangat gemarkan krim serbaguna Herbal Blend ni.Ianya sungguh lembut,nyaman dan bebas minyak.Jadi tidak melekit langsung!

Saya nak kongsikan pengalaman kedua saya menggunakan herbal blend ni selepas bersalin baru-baru ni.Sebagai ibu yang sedang berpantang, saya memang menggunakan krim ni untuk disapukan pada kulit perut,lengan dan betis.Rasa sejuk dan berangin je...

Kulit perut ni terdapat kesan rekahan semasa hamil dan apabila bersalin nampak kurang cantik.Apa yang best sangat ianya boleh disapu bila-bila masa dan tidak memudaratkan.

Pada bawah lengan dan betis kebiasaan nya saya Sapu untuk menghilangkan sengal dan regangan otot semasa bersalin.Semakin kerap saya sapu pada kulit perut ianya semakin pudar dan sakit pada otot pun kurang dan akhirnya hilang..

Antara kegunaan Herbal Blend yg ajaib ni?

1. Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga @ nyamuk

2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
Tumit kering dan pecah sememangnya menjadi masalah saya sejak dahulu lagi. Pernah cuba macam-macam jenis krim mahal di farmasi. Tapi, tak berapa nampak hasilnya. Tapi, sekali dua cuba Herbal Blend, memang puas hati. Lembut je tumit tu.Tidak nampak merekah lagi..

3. Ubat luka
Boleh guna ganti minyak gamat. Seeloknya ada satu herbal blend dalam rumah, bila ada luka je, cepat baik. Terhiris pisau? Kena cakar kucing? Terkena minyak panas? Semua pun boleh...

4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
Memang dah terbukti, bila ada luka pada puting akibat gigitan anak, pedih yang teramat.. Jadi, lepas ni, ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, kena ada herbal blend in the house! Herbal blend ni sangat natural, jadi jangan risau.. Tiada bahan sintetik dan dijamin selamat.

5. Menghilangkan parut
Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. Ianya akan pudar dan hilang...

6. Ruam pada bayi
Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Bayi kan masih kecil, kulitnya baru sahaja hendak sesuai dengan alam ini. Jadi, sapukan sahaja Herbal Blend. Ia akan melegakan rasa pedih dan  akan merawat ruam. Jangan sapukan krim steroid tau!Ala,yang di beli dari farmasi tu. Kesian bayi..

7. Losyen harian
Saya juga gunakan sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut.. Herbal blend tidak berminyak. Jadi sememangnya selesa.Wangi serta menyegarkan.

8.Melegakan otot yang sakit
Pernah rasa sakit otot lengan?Kalau tidak pun sakit otot peha dan betis semasa melakukan aktiviti yang diluar kebiasaan seperti mengangkat benda yang berat walhal jarang sekali nak buat kerja angkat-angkat barang ni.Contohnya semasa membuat pembersihan sekitar rumah,berkebun,sukaneka dan macam-macam lagi lah.Sapu je di tempat yang sakit tu.Rasa sejuk dan meresap ke dalam kulit.

9.Ubati panau
Ni pun salah satu mengapa HB ni popular.Hanya sapukan di tempat yang berpanau dan sapu lebih kerap.Efeknya dapat dilihat dalam sebulan pemakaian.

Jangan pandang ringan bahagian luaran kita yang tidak diambil berat.Selain pengambilan vitamin,ini juga mengapa pemakaian HB ni saya galakkan kepada kita semua.
Ingin dapatkan  HB setiub?
Harganya tidak lah mahal sangat..Ini adalah yang termurah harganya dan sangat bernilai bagi wang anda..

#SayaGunaSayaJual
#shakleeTenomSabah
#SayaPengedarSahShaklee
#KedaiBukuDAO

Hubungi saya segera : Perunding Vitamin Anda, Irene
0128373981

No comments:

Post a Comment