Sunday 7 December 2014

Rambut beruban?Cegah dengan B Complex!

Hai selamat malam dan selamat membaca kepada para pembaca entri blog irenevitamin...Anda pasti teruja bila saya highlightkan entri saya kali ni tentang rambut beruban kan.Ramai yang taknak rambut hitam tetiba saja berubah kepada rambut putih..Apatah lagi bagi kaum wanita.Kiranya nampak lebih berusia sebelum tua..Hmm..jom baca entri yang akan saya kongsikan ya.

Saya akan syorkan kepada kawan-kawan yang mengalami masalah ni sekiranya rambut beruban bukanlah disebabkan oleh faktor usia dan faktor genetik serta persekitaran.Memang ada di antara kita yang mengalami rambut beruban kerana faktor-faktor yang saya sebutkan tadi . Kekurangan nutrien pada akar rambut,tekanan yang menyebabkan sakit kepala,migrain,insomnia dan kemurungan atau stres merupakan faktor penyumbang rambut beruban.Mari kita buat spot check sedikit pada rambut kita ni.Manalah tahu ada sesetengah tempat sudah pun dipenuhi uban..terutamanya tepat atas kepala.Kadang sendiri tidak perasan tapi ada kawan-kawan yang baik hati tolong beritahu dekat kita..Ha,masa tu rasa segan atau tidak?Hmm..

Sebenarnya B complex keluaran Shaklee ni sangatlah berbeza..Eksklusif gitu..Para saintis Shaklee telah mencipta asid folik secara semulajadi yang pertama di dunia beserta dengan kadar keboleh serapan yang sangat tinggi dan berkualiti. Ini kerana asid folik yang semulajadi tidak mudah diserap oleh tubuh.Mengandungi 8 komponen penting vitamin B,iaitu Biotin dan asid folik.8 jenis komponen utama terdiri daripada B1,B2,B3,B5,B6,B12,asid folik dan biotin.Ianya membantu kita perangi tekanan,bila tiada tekanan,kepala pun rasa ringan ja kerana nutrien cukup.Barulah uban segan nak tumbuh..Ianya amat baik untuk mata dengan mengurangkan masalah kesihatan mata,mencegah katarak meningkatkan kualiti penglihatan dan daya pemerhatian.
Ubah pengambilan supplemen yang semulajadi dan terbukti selamat dan berkesan . Bertindak lah sekarang menggunakan supplemen keluaran Shaklee!

=========================================
Sihat dan Berjaya.
Jom sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda :

Irene Chew
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.
Cod/by hand Tenom,Sabah
Gdex seluruh Malaysia Contact No : 012-8373981 (whatsapp/instagram)

Email : irene_adel26@yahoo.com

FANPAGE FB: https://www.facebook.com.irenevitamin.com
FB :Irene Chew

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee
Anda boleh dapatkan konsultasi percuma &  produk Shaklee dari saya.Hubungi Segera.

2 comments: