Wednesday 3 December 2014

Promosi Disember Double Trouble!

Hai selamat pagi dan Salam damai kepada para pembaca entri blog irenevitamin...
Disember ni Shaklee memberikan promosi yang amat mengujakan sekali kepada peminat tegar Vita E dan juga Vitamin C sustained released!Jom rebut peluang ni kerana ianya amatlah berbaloi baloi..2 HOT ITEM yang sering terlajak laris...best kan?

Tahukah anda perbezaan Vita E Shaklee?

Setiap kapsul diperbuat daripada soya organik serta gabungan minyak biji gandum yang sangat kaya dengan vitamin E,diekstrak d-alpha tocopheryl,d-alpha tocopherol yang aktif secara semulajadi dan digabungkan bersama 8 jenis vitamin E (alpha,beta,gama,delta).Vita E Shaklee inilah yang paling lengkap di pasaran!
Bukan itu sahaja ya,terdapat 10 mg selenium semulajadi yang membantu badan kita menyerap vitamin E,memelihara sel ,sel darah merah dan tisu pada otot juga . Maknanya vitamin E ni dapat menyahtoksik logam berat seperti raksa,kadmium dan melindungi retina mata.

Manfaat Utama Vita E

1)Melindungi jantung
Pengambilan harian sebanyak 800IU sehari @ 2 kapsul membantu melindungi sel darah merah daripada pengasidan lipid,meningkatkan kolesterol baik iaitu HDL,menghalang platelet darah daripada melekat ke dinding pembuluh darah dan penyakit jantung.

2) Meningkatkan kemampuan reproduktif
Kajian yang dijalankan pada tahun 1924 mendapati pengambilan secara konsisten Vita E mampu meningkatkan kiraan sperma lelaki dalam kuantiti 600IU hingga 800IU.

3) Anti penuaan
Hanya 1 biji kapsul sehari mampu melambatkan kedut di wajah!Malah garis halus,akne,parut dan bintik penuaan.

4)Antioksidan yang kuat

Jangan tak tahu Vita E Shaklee ni mampu melawan kanser,mengukuhkan sistem imun tubuh,menghalang atau melambatkan pertumbuhan sel tumor,mengurangkan kerosakan sel akibat daripada radikal bebas dan masalah katarak serta masalah penglihatan jika diambil lebih daripada 1,200IU sehari.

5)Memperbaiki arthritis

Membantu meningkatkan keanjalan salur darah ,memperbaiki kitaran darah,merawat bahu kejang,pening,buasir,urat varikos dan sakit sendi.

Sustained released Vita C 500mg

Shaklee Sustained Release Vita C 500mg

MANFAAT UTAMA :
-Membentuk Kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.
-Memperbaiki Simptom Pendarahan - Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
-Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.
-Memerangi kanser - Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.
-Mencantikkan Kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
-Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.
-Mengekalkan kolestrol sihat - ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

=========================================
Sihat dan Berjaya.
Jom sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda :

Irene Chew
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.
Cod/by hand Tenom,Sabah
Gdex seluruh Malaysia Contact No : 012-8373981 (whatsapp/instagram)

Email : irene_adel26@yahoo.com

FANPAGE FB: https://www.facebook.com.irenevitamin.com
FB :Irene Chew

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee
Anda boleh dapatkan konsultasi percuma &  produk Shaklee dari saya.Hubungi Segera.

No comments:

Post a Comment