Saturday 27 December 2014

Herbal blend Shaklee,krim pelbagai guna!

Hai selamat bertemu kembali...Kali ini saya ingin mencanangkan kepada para pembaca entri blog irenevitamin tentang kebaikan dan Keistimewaan dalam tiub Herbal Blend Multipurpose Cream ini.Saiznya kecil dan didatangkan dalam bentuk tiub berisi  113 gram bersamaan 4oz  sahaja.

Sebelum ini saya hanya menggunakan krim daripada farmasi  tetapi apabila diperkenalkan oleh upline saya iaitu Huiren Chee saya telah mengaplikasikan kegunaan krim ni dalam kegunaan seharian.Malah saya menjadikannya sebagai satu langkah keselamatan,kiranya seperti first aid kit dalam rumah dan pastinya boleh dicapai oleh sesiapa sahaja yang mengalami luka-luka ringan,gigitan serangga dan nyamuk.Malah ruam panas di celah-celah peha anak ketiga saya yang pada masa itu berumur 4 bulan telah hilang dan tidak meninggalkan kesan kehitaman pun.

Herbal Blend Multipurpose Cream Shaklee..

Krim ini adalah krim kulit yang serbaguna yang boleh dipakai pada kulit sesiapa sahaja. Bayi sangat disyorkan menggunakan krim kulit serbaguna ini bagi mengatasi masalah eczema, gigitan nyamuk, ruam-ruam dan sebagainya.

Saya juga sangat suka menggunakannya terutama untuk mengatasi luka-luka kecil dan kesan gigitan nyamuk. Anak saya juga sukakannya kerana krim kulit ini berasa dingin berangin dan menenangkannya.

    Seluruh ahli keluarga boleh menggunakannya  tambahan pula ianya tidak mengandungi sebarang bahan kimia terutama sekali paraben, selamat dan berkesan.

Herbal Blend Multipurpose Cream ini diformulakan daripada ekstrak semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary. Cream ini bersifat dingin, bermentol dan tidak berminyak dan melekit. Herbal blend juga telah diuji secara klinikal di mana cream ini dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.

Dan banyak lagi kebaikan Herbal Blend Multipurpose Cream ini antaranya:

1. Ruam,

2. Luka kecil ,

3. Calar,

4. Demam (sapu keseluruh badan suhu akan turun),

5. Eczema,

6. Masalah kulit Gatal

7. Menghilangkan Parut jerawat dan akibat luka-luka ringan.

8. Melembutkan Kulit Yang Kasar terutama pada telapak tangan..

9. Melicinkan kawasan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.

10. Baik untuk demam campak. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak.

11. Memecahkan Lemak / Pembuangan Angin Dengan Cara Urutan Terutama Pada Bahagian Perut

12. Losyen Kegunaan Harian yang boleh digunakan bila-bila masa.

13. Menghilangkan parut, termasuk campak dan chicken pox.

Kena cuba dahulu! Anda pun akan jatuh cinta pada krim kulit ini seperti saya dan ramai lagi pengguna Herbal Blend
Multipurpose Cream ini.Harganya sangat berbaloi dan mampu milik! Hanya rm27.50 sahaja.

=========================================
Sihat dan Berjaya.
Jom sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda :

Irene Chew
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.
Cod/by hand Tenom,Sabah
Gdex seluruh Malaysia Contact No : 012-8373981 (whatsapp/instagram)

Email : irene_adel26@yahoo.com

FANPAGE FB: https://www.facebook.com.irenevitamin.com
FB :Irene Chew

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee
Anda boleh dapatkan konsultasi percuma &  produk Shaklee dari saya.Hubungi Segera.

No comments:

Post a Comment