Tuesday 14 October 2014

Testimoni Advanced Jointh Health (ajht)

Testimoni Advanced Joint Health (AJHT ): AJHT membantu mengurangkan sakit lutut

Sempena hari sabtu cuti selepas raya  ni,saya nak share kan sedikit sebanyak testimoni pengguna2 AJHT.

AJHT membantu mengurangkan sakit lutut :

❑     Mak saya ambil joint health,sebelum  ni nak jalan tidak boleh sangat lutut selalu sakit dan kalau tidak tahan kena injection baru ok selepas saya cadangkan ambil joint health sekarang ni suda ok berjalan dan lutut dah tak sakit tidak perlu bergantung dengan ubat doktor, - Farah

❑     sy bg ayah sy ajht sbb sakit lutut. klu duduk bersila selalu susah nk bangun. ayah ambik 2x sehari. dlm sebulan lutut dia dh kurang sakit2. Nak bangun pun tak susah sudah.. - Yana

❑     saya sudah  ambil sebab alami sakit lutut. kalau nak bangun tu punya la susah. Alhamdulillah berkesan sebab selepas ambil seawal 2 hari sakit dah berkurangan dan sekarang dah tak rasa sakit lagi. Memang berkesan dengan saya produk ini. - Sue

❑    my mum n my tok i bg makan..ok katanya..ringan badan..my ofismate pun ada ambil..dia sakit2 lutut tidak boleh  jalan laju2..tapi sekarang sudah semakin ok...kalau untuk sakit2 belakang pun ok - Norma

❑     Saya makan  ajht + oste sebab ligamen lutut problem .disebabkan agak teruk, ambik masa nak pulih...lepas 3 bulan baru  kurang  sangat-sangat sakit bila bend. Selama tu solat duduk. Nk rukuk pun tidak lepas  apatah lagi  duduk antara 2 sujud.now dh boleh berdiri lurus, tapi  sanagat  berhati2 rukuk, cuma duduk antara 2 sujud belum betul2, masih senget.... - Siti Norasikin

❑     Saya juga mengambil AJHT + Ostematrix + Omega Guard....alhamdulillah syukurrr.....solat duduk antara dua sujud dah ok.....sebelum ni duduk antara dua sujud nak cepat bangun jek sbb tak tahan sakit. Saya sangat2 galakkan pengambilan set sendi Shaklee - Sal

❑     My mum sakit pinggang n lutut yg teruk.. Solat pn duduk je..Sy bg dia, ESP,AJHT, Omega dn Oste.. Baru 2weeks consume, dia sudah boleh naik turun tangga..cuma solat blum macam  biasa lagi..tapi dia ckp bangun  pagi dh tidak ngilu  pinggang dia.. - Emmy

❑     Ada saya  pos di  facebook  saya.mak saya ambik ajht.omega.ostematrix. 3hari after kaki dia sakit tapi  saya  cakap tu nak heal sakitnya.minum air macam biasa...then after few days...teruskan makan.minggu depan kaki mak sudah boleh lipat duduk  atas lantai.duduk selesa masa kursus haji di masjid. dia pun suggest dekat saudara saya kurang sudah sakit kaki.alhamdulillah - Zairina

❑     ayah sakit lutut..dah berbulan2..saya  bagi ayah try makin  ajht..lepas habis sebotol..lutut ayah bertambah baik dan sudah tidak sakit lagi..Alhamdulillah..semuanya dengan  izin Allah.. - Wan

Hubungi saya 
Whatapp / call;
Cod Tenom,Sabah Malaysia
Labels ajht,ostematrix omega guard

No comments:

Post a Comment